//BeautifulMe.

Bonjour ♥


hello. my name is wanny, i am seventeen years old. do follow me :D


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Friday, February 10, 2012 | 9:00 AM | 0 hearts♥

Hmm , kenapa aku tak pernah merasa bahagia ? Actually , dulu aku ade sayang gile dekat seorang laki ni .
Dia lah lelaki yang paling lama aku couple sepanjang hidup aku . Couple dengan dye tu , barulah aku mengenal erti Cinta . Name pun Cinta , memang ketawa , sedih , gembira , kecewa and blah blah blah . Walaupun aku couple dengan dye hanya setahun lebih , banyak sangat kenangan yang tak boleh aku lupekan dan sentiasa bermain di fikiran aku .  

Firstly aku couple tu semua indah , romantik bagai . Tapi tu semua hanyalah khayalan . Byse lah lelaki mule-mule nak pikat , ade je ayat-ayat manis untuk memikat perempuan kan ? Okay tak kesah , adat la tu . Time couple tu , tiap-tiap hari text , call , layan dengan baik tapi bile dah lame semua naik lemak . Time tu baru tahu perangai sebenar dye . Tapi aku sabar je , sayang punya pasal kan . Masuk je bulan 3 aku dengar-dengar dari mulut orang lelaki ni dah couple dengan perempuan lain bytheway aku buat bodoh je . Khabar angin je kot -,- 

Then last-last semuanye terbongkar , memang dye ade couple dengan girl lain pun . Okay sedih . Memang semua mood aku hilang . Sehari aku menangis pasal lelaki . Dye pun minta maaf kat aku and janji tak buat lagi ( ! ) Janji melayu macam keling . Tak kesah langsung .

Hmm , yang aku bengangnye habis semua kawan-kawan aku dye couple . Tak sakit hati mane pun kadang boleh tahan ahh . Sobs sobs sobs :'(

Sumpah aku tak kesah langsung pun kau nak couple dengan perempuan lain tapi kenapa mesti kawan-kawan yang rapat dengan aku ? Kenapa mesti satu sekolah dengan aku ? Kenapa kenapa kenapa ? Tak puas lagi ke  mase couple dulu banyak kali kau curang dengan aku ? Perlu ke balas dendam macam ni kat aku ? Ape salah aku kat kau . Sumpah aku sedih ! Kau kasi aku harapan tapi bile aku menaruh harapan yang tinggi kat kau , kau tinggal aku dengan air mata ? Kau lelaki , kau tipu aku . Kau tipu aku hidup-hidup . Kerana kau lah aku ramai musuh , sebab kau lah hidup aku hancur . Aku tak pelukan kau lagi . Kau hanyalah kenangan silam yang sudah lame terkubur bersama air mata aku . Sebab kau lah ramai lelaki jadi mangsa permainan aku . Aku tak sanggup nak kecewakan perasaan orang lain dah . Baru aku kenal apa itu Cinta ! 

Kawan-kawan aku , semua ambik kesempatan kat aku . Bile aku citer semua masalah aku semua setia mendengar kononnya caring kat aku  . Tapi sebenarnya kau semua ambik kesempatan kan kan kan ?! Kau couple dengan dye , kau terima dye sebagai boyfriend kau . Sakit hati aku ! Hancur semua harapan aku . Cakap kawan tapi memang ni ke perangai kawan . Sumpah tak sangka kawan baik sendiri sanggup buat macam ni kat aku . Aku tak kesah kau nak couple dengan dye tapi time tu kau sendiri yang tahu aku tengah couple dengan dye . Kalau macam ni lah perangai kawan baik tak payah jadi kawan . Aku pun tak teringin langsung nak kawan . Aku pun tak perlu ade kawan macam kau . Aku tak nak gaduh dengan semua kawan aku , aku sayang semua kawan aku tapi kau semua tikam aku dari belakang . Aku tak perlu kau dalam hidup aku , baik aku hidup sendiri daripada jadi mangsa keadaan lagi . Capital N #

Aku mintak maaf kalau buat kau terasa . Aku tulis pun sebab aku sakit hati , kau buat aku macam takde perasaan . Kau tak penah jadi lelaki sejati . Hidup kau hanya permainkan perasaan perempuan je . Bahagia ke gitu . Takpelah aku dah maafkan semua orang yang dah buat jahat kat aku . Aku sedar dari dulu sampai sekarang , memang aku tak layak hidup bahagia .  Aku pun tak kan mintak lelaki untuk menyayangi aku . Semua dah aku tolak dengan ikhlas , aku bukan jenis permainkan orang . Biarlah hidup Tuhan yang menentukan . Terserah , ape yang aku doakan supaya Tuhan pendek kan nyawa aku supaya tak banyak lagi orang yang terluka dengan sikap aku .

Aku tak nak orang simpati dengan kisah aku sebab aku dah tak percaya semua orang . Penat sangat hidup kat dunia ni . Sedih bila semua orang asyik nak buat jahat dengan kite :'(