//BeautifulMe.

Bonjour ♥


hello. my name is wanny, i am seventeen years old. do follow me :D


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Saturday, January 28, 2012 | 2:15 AM | 0 hearts♥
    
 
 
Happy Chinese New Year 2012 . Tahun ni aku biase je . Sehat tu boleh tahan lah . Lame gila aku tak update , dah 2 bulan lebih . Yeke ? Entah , aku pun dah tak kesah . Okay lupekan . Cerita pasal Raya Cina tahun ni . Alaaa , hari sabtu baru ni sebelum raya Cina la kate kan . Dia ade call aku , time tu aku tengah bace surat khabar . Baik kan aku ? Okay perasan -,-  Aku ade janji nak keluar dengan adik and kawan kesayangan aku tapi aku mintak maaf sangat-2 sebab last minit tu semua cancel . Sorry sangat-2 tak bermaksud pun . 

 Tibe-tibe GF call , dye ajak aku balik Shah Alam . Aku ingat main-main je . Last-last dye cakap dengan mama . Ohhh god ! Serius lahh . Ape lagi semangat lah aku . Dulu dye penah janji nak kenal kan aku dengan family dye . Bolehh lah . Excited gile lah aku ni . Ape lagi cepat-cepat aku kemas barang then dye ambik aku kat rumahh . Eh lupeee ! Mama thanks ye sebab percaya dekat wanny nie . Hahaha . Baik kan mama aku ni . Sayang mama , Muahhhhhhhhhh ! 

Dalam pukul 3 lebih gitu , baru bertolak then sampai dalam pukul 9 lebih . Okay sumpah penat gile . Maklum lah mase hari khamis tu baru je habis merentas desa . Sakit satu badan pun belum hilang lagi . Cakap pasal merentas desa ni , cube teka aku dapat number berape ? Teka teka teka . Haaaaaaaaaahhhh ? Number 17 jeee dalam kategori 18 . Hebat kan aku ? Serius aku sendiri pun tak percaya . Biase ahh aku kan gemuk , tibe-tibe dapat number kan . Takpe lah , tu semua usaha aku . Selama ni tak pernah dapat , tibe-tibe dapat kan . Hihik ^_^ 

Ohh berbalik kat tempat tadi , sampai je kat rumah biee Shah Alam tu . Aku terus tidur , penat gile kot . Lagi pun mase sampai tu mak takde kat rumah . Dalam setengah jam tu mak sampai tapi time tu aku terkejut lah , aku salam-salam semua dengan mak , adik and kak long tu . Sumpah First time aku tidur rumah orang yang takde pape hubungan dengan aku . Okay malu tu tak payah cakap lah . Dah lah tumpang rumah orang , malu gilaaaaa ! Besok tu bie cakap suruh bangun awal-awal nak pergi berkelah dekat mane entah . So,  aku ikot jela .

Pagi tu tak payah cakap awal , dah pukul 4.30 pagi tu aku dah bangun . Aku bangun pun sebab dengar suara mamat ni menyanyi pagi-pagi buta dalam tandas . Bising memang teramat bising . Aku ni dah la jenis tak suka bangun pagi tapi terpakse lah mandi sebab aku ni still kat rumah orang kan . Mak suruh siap cepat-cepat sebab takut terlambat . Dah kemas semua barang-barang tu , aku masuk lah dalam kereta . Aku ingat tempat tu dekat je . Alahaiii , teramat jauh lahhhh . Ingat kan satu family je , tapi 3 family . Semua ade , ayah sedara bie , mak sedara . Okay memang ramai , ape lagi aku ni malu gilaa . Buat muke selamba je . 

Tempat aku berkelah tu dekat pantai mane ntahh , aku ikot je tapi aku tak tahu . Memang best gila dapat kenal semua family bie , sebab diorang semua baik , sporting . Bahagia gila dapat family cam gitu . Jeles gila aku tengok . Family aku pun tak camtu :( 

Then seronok lah dapat mandi dekat pantai , main layang-layang , main kejar-kejar and yang ni lagi seronok usha-usha mamat handsome . Hihik ^^ Sekali sekala nak gatal-gatal sikit . Mase aku tengah mandi ni . Ade sorang mamat handsome ni , baru nak tackle sikit . Dah dapat dah mase tu tapi baru form 4 . Hampehhhhh ! Tak jadi ah nak ngorat . Haha . 

Mandi punya pasal lah , habis satu muke aku merah , pedih-pedihh . Nak menangis pun ade . Okay tipu , memang malam tu aku dah menangis pun . Macam budak kecik kan ? Manje gile . Alaaahh , cakap boleh lah , memang sakit gile lahh . Sabar je akuu . Dalam pukul 6 petang tu kite bertolak nak balik rumah . Memang semua orang penat gile tapi aku lah yang paling penat . Cehhh cehhh penat lah sangat kan . 

Esok tu kitorang spent time nak hang out . Semangat semangat ! Cayokkk cayokkk ! Hahahahah . Kitorang jalan-jalan dekat Timesquare je . Tak banyak pun shopping . Hihikk ^^ Pegi tengok wayang , jalan-jalan . Tapi tak boleh lame nanty Abg Joe marahhh ! Hahaha , macam orang tua kan ? Dah lah panggil aku gemuk . Malu gile , sebenarnye tak kesah langsung . Dye jeles lah tu aku gemuk . Sebab dye kering ! Hahaha , padam muke ! Jangan marah ye . 

Ohh lupe hari Isnin tu kan raya Cina , then aku sent lah mesej dekat adik cina aku ni ' Mymy Erisya ' . Selamat Tahun Baru Cina ! Selok aku sukee . Saje nak kenat-kenat sikit . Hihik ^_^ 

Malam tu aku siap-siap sebab esok dah nak pulang . Sedihh jugak , baru nak happy and enjoy-enjoy sikit . Sobs sobss :') Bytheway , happy lah jugak dapat kenal semua keluarga bie . Diorang semua sporting , baik . Memang best lahhhh . Takpe lahh , lepas habis exam Spm nanty insyallah k.wanny pegi kat sane lagi nehhh . Jangan sedih-sedih yaw . Hehehe . 

Kepada mak and family , thanks yaw sebab dah sudi berkenalan and terima wanny tinggal dengan family mak walaupun sekejap . Bytheway sorry sebab malu-malu dengan semua family mak . Biase lah first memang macam tu , tak byse lagy kan . Lame-lame nanty okay lahhh kan . Ontheway nak balik Terengganu tu , sempat singgah rumah ayah bie dekat Kg Wa tu dulu . Bie ajak jumpe ayah and ibu . Memang segan gila lahhh . Okay sekarang , semua family bie aku dah kenal .

Kepade biee : Thank for everything , thanks dah kenalkan semua family awak kat saya . Sorry jugak sebab dah menyusahkan awak , tolong hantar and ambik saya jauh-jauh semate-mate nak kenalkan family awak kat Shah Alam tu dengan saya . Insyallah kalau ade jodoh satu hari nanty , bersame lah kite . Lagi pun sekarang saya tak mengharapkan pape dari awak . Saya takut nak berharap dekat awak sebab saya takut ape yang saya harapkan semua dah tak dapat . Thanks sebab dah tunaikan semua janji awak terhadap saya . Walaupun kite dah lame berpisah , awak tak pernah lupe semua janji yang pernah awak lafazkan satu mase dulu . Cume satu yang belum awak tunaikan tapi saya akan tunggu sampai awak dapat tunaikan janji last awak tu terhadap saya . Thanks again Gulam Faizol :'D
 
 




/