//BeautifulMe.

Bonjour ♥


hello. my name is wanny, i am seventeen years old. do follow me :D


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


Last day :'(
Tuesday, December 6, 2011 | 8:24 AM | 0 hearts♥
 
Hari ni maybe last day aku dapat jumpe dengan kau bie . Tobat sedih gile , meraung aku tadi . Ingat kan bie datang tadi untuk bagi buku je tapi untuk kali terakhir . Ya allah sedih gile . Chill wanny , aku kena kuat . Kau tahu kan bie , aku sayang kau sampai akhir hayat aku . Walaupun bie dah tinggal saya kat terengganu nie sorang-sorang saya sentiasa ingat kat awak bie . Sumpah sedih gile , aku tak reti nak cakap dah . Memang tadi kalau boleh aku peluk kau tak lepas-lepas dah . Sayangnye kau dah pegi tinggal kan aku bie .

Takpelah , mungkin itu yang terbaik untuk bie . Kat sane nanti bie belajar la baik-baik . Baby harap-harap sangat bie tak lupekan baby . Sebab hati saya hanye untuk awak . Tadi bie cakap bie suruh saya lupekan bie . Ya allah mane boleh , sumpah baby tak boleh buat semua tu . Sedih sangat-sangat bie . Bie bile kite bole jupe balik ? 1 tahun , 2 tahun or 10 tahun akan datang ? Ya allah lamenye . Mungkin nanti time tu bie dah lupe kat baby , tapi baby akan sentiasa tunggu bie . Macam yang baby janji tu . Tapi kite baru je setahun lebih . 2tahun nanti mungkin bie dah tak ingat sape baby , tak kenal sape baby . 

Baby harap sangat bie tak penah lupekan baby . Bie selamat tinggal . ILOVEYOU bie :'(




/